Hurtig og effektiv vaccination af hund​

Er det tid til vaccination af hund? Hos Vodskov Dyreklinik hjælper vi smådyr såsom hunde og katte, og vi tilbyder bl.a. vaccination af hund, herunder revaccination. Vi har dyreklinikker i både Vester Hassing i Vodskov, i Nibe og i Aalborg.

Vi tilbyder vaccine, chip og registrering

Det er nødvendigt med vaccinering af hund, og første vaccine af hund sker normalt, når den er hvalp. Det kan f.eks. kombineres med chip og registrering.

Alle hunde skal registreres med enten chip eller tatovering, inden den er 8 uger gammel. Du kan få en større bøde, hvis din hund løber væk, forvolder skade eller andet uden at være registreret.

Udover den første vaccination af hund kan der også være behov for bl.a. revaccination samt eventuel kastration eller sterilisation.​

Hvad koster vaccination af hund?

Vores priser for vaccination af hund afhænger af vaccinen samt af antallet af hunde. Der er også forskel på den første og en senere revaccination. Dertil kommer eventuel chip og registrering. Du kan finde den aktuelle pris, hvis du kigger under smådyr.

Ring for at bestille en konsultation til din hund

Kontakt os for at bestille tid til vaccination af hund på dyreklinikken på Halsvej 258A i Vester Hassing i Vodskov eller på Vesterbro 57 i Aalborg.

Du kan ringe til os på telefon: 98 25 40 51 for at aftale nærmere, eller du kan skrive til os på mail: mail@vodskovdyreklinik.dk.​

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Butikkernes åbningstider

Halsvej 258a, Vester Hassing:

Mandag til fredag 08.00 - 17.00

Vesterbro 57, Aalborg:

Mandag til fredag 13.00 - 17.00

Torvet 4, Nibe

Mandag til fredag 14.00 - 17.00

Vagt​

Ved behov for dyrlægeassistence uden for telefontid,

kontakt 98 25 40 51, hvor der henvises til vagthavende dyrlæge.​